Next Saturday: SAT

Next week I’ll be taking my SAT I. I’m not nervous and wheather my preparation is good enough I’ll see after 4 week, when my results come out. My preparation includes reading books in english, writing stuff in english and taking some example tests. My exam will be in Plovdiv and I hope to buy some comic books from Artline’s shop there and some books from Helikon.

След шест дни ме чака може би най-важният ми изпит през годината – SAT I. Не се притеснявам изобщо, колко е била успешна подготовката ще си проличи след около 4 седмици, когато пристигнат резултатите. Не съм учил думи от списък, нито съм правил някакви специални тактики. Просто си чета книги на английски редовно и пиша разни есета от тестовете. Също така съм правил и доста пробни тестове, така че съм запознат с формата на изпита много добре. Дано методът ми на подготовка се окаже успешен, защото няма да имам втори шанс… тази година.

Изпита ще бъде в Пловдив и ще съм там още от петък в някакъв хотел с име… да с някакво име : ) . С други думи целият петък ще мога да се разхождам из Пловдив и се надявам да посетя магазинчето на Артлайн, за да си купя няколко комикса които съм пропуснал, задаради страхотните разпространители… Също така ще посетя и пловдивския Хеликон, от където никога не излизам без някоя интересна книга.

3 Отговора to “Next Saturday: SAT”

  1. Good luck my friend. 🙂

  2. надявам се да се представиш добре! и не знам къде се затри тия дни и заюо цял месец нищо не писа, а аз вече спрях да проверявам … новини във форума и групата

  3. Mir4o Says:

    Ей друже и аз ще сам с теб в Пловдив не забравяй :D. Изпита дано мине успешно,а междувременно ще пообиколим града.

Вашият коментар

