Monday like Sunday

Today is not an usual monday. May be because I’m not in school, the dark wheather today or just because the days are shorter. Anyway, today I finished George Orwell’s 1984 in English and I have to write a report for my english teacher Michael Marble. I’m really impressed by the book and I think that my report will be great : ). Georgi Parvanov is the new old bulgarian president. I didn’t have the right to vote since my eighteenth birthday is after 15 day, but Parvanov wasn’t my favourite anyway. But I’m glad that Volen Siderov lost.

Прочетох 1984 на George Orwell. Страхотна книга, бях я чел на български преди време, а сега имах шанса да я прочета и на английски и съм повече от впечатлен. Доволен съм, че ще мога да изразя впечатленията си по-подробно в book report-a , който Mайкъл Марбъл (учителят ми по английски, американец е бтв) ми даде като задача. И докато съм на вълна Джордж Оруел и 1984 мисля да гледам отново Equilibrium и да прочета V for Vendetta , блестящо написания графичен роман на Алан Мур, чиято идея е подобна на тази на 1984.

Друга книга, която прочетох днес е Rave New World, която намерих безплатно в SparkNotes с обещанието от тях, че ще ми помогне изключително на речника ми и като цяло за SAT. Не знам дали ще ми помогне, но със сигурност срещнах доста непознати думи, които бяха старателно обяснени от SparkNotes. Книгата не е нищо особено, но пък е занимателна и действието се развива в 22 век.

Резултати от изборите не ме изненадоха изобщо, едва ли някой се е съмнявал в победата на Първанов. Aз нямах право да гласувам на тези избори (ставам на 18 след 15 дни), нo ако имах щях да гласувам на първи тур за Беронов и на втори за Първанов. Първанов не ми беше фаворит за президент, но въпреки всичко епо-добър кандидат от Сидеров…

2 Коментари to “Monday like Sunday”

  1. хахахаха! стоян я чете на бг в момента … точно това издание има предговор и задговор от волен сидеров 🙂

  2. Hi, Stan from the past!

    Лол..на 18-ми..long hear years.

Вашият коментар

