Firefox 2.0

Моят любим браузър е Firefox, далеч не съм единствения след като Firefox на бързо стана  най-популярния браузър след IE, който е популярен единственно, защото е вграден в Windows (това всеки го знае lol) Трябва да си призная, че одавна не бях ъпдейтвал моя огнен лиско и когато видях, че версия 2.0 е готова веднага реших да я пробвам. И след около 5 мин новият FireFox е на моя компютър!

С Подобрен външен вид!

ДА, новият firefox не е толкова по-различен от старият, но със сигурност промените не са малки. Taбовете изглеждат по-добре, иконките и адрес полето също. Почти всичко е променено към по-добре.

И не само външен вид!

Табовете бяха една от основните причина да сменя старият IE със Firefox, в новата версия интересно подобрение е, че вече линковете които трябва да се отварят в new window се отварят като tab. Лично на мен това ми харесва адски много и е изключително полезно за хората, които използват tabs. Като мен : ) В края на полето с табове има малък бутон, който вади списък с всички страници които сте отворили. Това е направено за по-лесна навигация при браузване на повече страници.

Търсене…

Вградената търсачка в браузъра е подобрена. Когато започнете да пишете дума, Firefox автоматично предлага различни комбинации с изписаните до момента букви. Друга промяна май няма.

Подобренията в кратък списък:

  • Visual Refresh
  • Built-in phishing protection
  • Improved tabbed browsing
  • Resuming your browsing session
  • Previewing and subscribing to Web feeds
  • Inline spell checking
  • Improved Add-ons manager
  • JavaScript 1.7
  • Extended search plugin format
  • Client-side session and persistent storage

DOWNLOAD FIREFOX 2.0 now!

Един коментар to “Firefox 2.0”

  1. кандърдиса ме да ъпдейтвам … ако съм обърнала внимание каква версия ми е лисицата … бе и тая си ми е хубава… explorer ми е малко грозен … и ми прави проблеми с мейла … не че много разбирам, ама си обичам лисицата

Вашият коментар

