Just Halloween

Както знаете днес е Хелоуин. Един не-български празник, който много хора считат че не трябва да се празнува в България, защото бла-бла имали сме си и ние наши си празници. Нека си имаме, какво има ли нещо лошо в това да има повече празници? Особено ако са страшно забавни като Хелоуин! От няколко години (три?) все намирам някъде да ида на този ден. Преди две години беше в местната гимназия където имаше някакво парти, където разни хора пееха песни на плейбек и други им се радваха (а трети като мен само се смееха, bastards!!) Миналата година пък бяхме в едно kvlt заведение носещо името.. познайте Halloween и там беше забавно. Чич’ Куман или Хуман не съм сигурен беше направил тикви и като цяло партито беше забавно.

Досега никога не съм се маскирал за хелоуин. За фашинг, празника който почитат хората от моето училище и е някакъв германски рип-оф на Хелоуин, бях Nazgul.

Тази година няма нищо специално. Ще е обикновен ден, няма да съм нито нинджа нито каквото и да е.Просто тази година няма да има организирано хелоуин парти, но пък нищо не ни пречи да идем някаде и just have fun : ). Но пък на фашинга, които ми е последен и трябва да ида защото пропуснах предишните два (не беше особена загуба). Но на последния ще ида и мисля да съм нинжда. Ninjaz rockz! А за всички, които харесват Хелоуин: Happy Hаlloween и се чувствайте поздравени с песента най-долу.

Най-накрая прочетох новият брой на VIRUS comics . Като цяло впечатленията ми от този брой са добри. Втори брой е в пъти по-добър от първи. С по-нискаа цена, по-малкият формат и по-добърия арт, Вирус показват изключителен напредък в развитието си. Ако трети брой е толкова по-добър от втори, както втори е по-добър от първи. Вирус ще бъде едно класно списание за комикси. Козела, първата история, е с подобрени дрисунки, но просто на мен такъв тип истории не ми допадат. Силмарилион е интересен комикс, базиран върху Толкин и като човек чел книгата ми беше интересно да видя как изглежда средната земя в очите на художникът.Необрейн! Това е комикса заради, който твърдя че ВИРУС има невероятен напредък. Симеон Дотков, или по-известен като AyanamisSlave (чуйте групата му Animassacre, наистина си заслужава, аз станах фен още от първата чута песен) е написал страхотна история, а рисунките на Ангел Ангелов създават адската атмосфера. Действието се развива в България и имената на героите са български – Мая, Мира, Иван… Извод от всичко написано: Необрейн е най-добрият комикс на Вирус и списанието си заслужава трите лева и нямам търпение да прочета следващия…

The Misfits – Halloween

5 Отговора to “Just Halloween”

  1. Happy Halloween 🙂

  2. а аз така и не издълбах тиква, но смятам да го направя след празника някой ден 🙂 тва ще взема пак да си купувам комикси като във времената на легендарния дарко от дъга 🙂 така хубаво го разказваш 🙂

  3. Аз не смятам, че трябва да се празнува, защото си е крадене на чужди традиции. Никой не ни пипа мартениците, защо та им крадем тиквите на американците?

  4. AyanamisSlave Says:

    Здрасти, благодаря за признанието! 🙂 Не знам кое повече ме радва, това че ти харесва Необрейн или това че ти харесва Animassacre… Много поздрави! 🙂

  5. tova e nai besmislenata i otkacena parodia,kazvam parodia zashtoto t“va ne e myzika .Na tia xora zdravo im xlopa daskata

Вашият коментар

