November, November…

First day of november. I don’t know why but this is one of my favourite months, not only because of my birthday. Next two weeks are my last of being under-aged(?) and after that I’m entering the „adult“ world. On Halloween I was ninja! YES lol! But the bad think is that there was no halloween here :/. I watched John Carpenter’s Halloween and I didn’t liked it, Carpenter has lots of better movies. This christmas holiday I’ll play DnD again as a Dungeon Master and my adventures will took place in Forgotten Realms.

Първият ден на ноември. Не знам защо този месец винаги ми е един от любимите, не само защото рождения ми ден е тогава. Просто това е средата на есента, най-добрият и период. Времето е студено, не не чак толкова студено колкото през януари или февруари. Следващите две седмици са ми последните като непълнолетен. След това влизам в „adult“ света и повече няма да се върна.. Не че има значение де.

Днес реших да рисувам, но в крайна сметка нарисувах бял лист. Миналия път когато с Яни рисувахме поне нарисувах един аниме персонаж в стил а ла Наруто. Но днес беше прекалено студено за рисуване. Вчера на Хелоуин бях нинджа! Точно преди да изляза успях да направя нещо като костюм с подръчни материали. Но пък Хелоуина реално липсваше. Както и да е… :/

Гледах Halloween, на Джон Карпентър . И въобще не съм толкова впечатлен колкото очакавах да бъда, след многото добри мнения за филма и категоризирането като класика в хорър жанра. ОК! Класика си е, но просто на мен филма не ми хареса. Първият един час беше нищо повече от скука и реално нищо не се случи! Карпентър има много по-добри филми, Хелоуин не е мой тип филм. Дори няма да си правя труда да гледам следващите части. A те са около 8?!

Зимната ваканция се връщам към DnD манията, ще водя на една група от подбрани играчи и мисля, че ще се получи забавна кратка кампания. Наистина кратка, защото времената в които можех да отделя повече време за РПГ одавна отминаха и други неща има за вършене. Въпреки, че до зимната ваканция има много време аз си намислих горе-долу какво ще представлява кампанията. Мисля да използвам Forgotten Realms като сетинг, като по-понзнат на мен и играчите ми. Eberron също беше вариант, но се отказах.

Днес излиза новият епизод на Death Note ^_^

4 Коментари to “November, November…”

  1. купих си една част от ендивал, да видя и аз какво са тия игри … кога ли ще й дойде ред?!?! но, както бях споменла и във форума на вестника, RPG може да се използват от злите учителки … ше изпробвам върху децата рано или късно!

    а за 18 рожден ден … наскоро стоянски зададе риторичен (или реторичен?!? как се пише на бг?!?) въпрос : и какво, някой като навърши 18 и изведнъж е пораснал ли?!?

  2. Разбира се, че нищо не се променя. Едва ли ще съм по-различен на 15ти отколкото съм бил на 13ти 😉

    РПГ могат да се ползват за много работи, примерно преди ходини са ги ползвали за някакви военни тактики. Не съм сигурен за какво точно… Ендивал го бива, но ДнД си е класи над него. Трябва да ти дам Players’ Handbook.

    Или пък що не зарибим още някой и да си направим една игра? 😛

  3. бе ние по всичко сме зарибени, ама ни чака бая работа 🙂 като се сетя, че сме и админи на вестника, а не съм го поглеждала от … не помня кога
    ужаааааааас! срам!

  4. дам и аз си мислех за вестника. но ще напиша във форума 🙂

Вашият коментар

