Пожар! Пожар!

Днес направих малък пожар. Не че ми е за пръв път де. Когато бях в трети клас аз и моите приятели подпалихме (напълно неумишлено, за полицията бтв : )) eдин изоставен басейн където имаше някакви изсъхнали храсти и на бързо всичко стана в пламъци. Добре, че успяхме да се справим с подръчни материали и не трябваше да се обаждаме на пожарната, че товагва щеше да стане сериозно. Иначе цялата ситуация беше много забавна, уж искахме да запалим нещо малко (правихме някакъв експеримент?!) пък то стана цял пожар.

Днешния „пожар“ беше много по-малък със сигурност. За закуска трябваше да си направя сандвичи. И разбира се забравих, че са във фурната и след около 20 минути се сетих, че не съм закусвал. OMG! Kато отидох в кухнята всичко беше задимено. Като истниски пожарникар изгасих горящите саднвичи и… всичко беше наред, ако не броим ужасната миризма на изгоряло.

Но стига с пироманско-пожарникарските ми прояви. Днес не съм излизал все още, правя един тест като за последно преди изпита, чакам новите комикси и чета една много интересна книга. Blood+ се оказа много зарибящо аниме, с доволно количество кръв, но то се преполага от заглавието. Като го изгледам цялото мисля да напиша едно ревю за Manga Bulgaria, защото в последните месеци нямах време за него. За сега съм гледал 15 серии от общо петдесет, като се има предвид, че от две седмици пак се върнах към Naruto(бях се отказал преди няколко месеца, но сега реших да видя какво става и наваксвам със сериите).

Докато разглеждах блога на Eneya открих много готин сайт с трийсет секундни пародиини флаш клипчета на популярни филми като Star Wars, Alien, Pulp Fiction, Superman и много други. Главни герои в анимациите са зайци и aвторът е успял много добре да представи 30 секундна версия на тези известни филми по много забавен начин. Но най-добре разгледайте сайта и вижте филмчетата. На мен най-много ми харесеха тези на Междузвездни войни, Freddy vs Jason, Супермен, Scream.. защо ли въобще ги изброявам те всички са хубави. Спирам.

7 Отговора to “Пожар! Пожар!”

  1. Eneya Says:

    И как е изпита за теста?
    Иначе, мерси за рекламата ;))))
    Има ли нмови пародии качени на зайчетата (и дори не са пародии 😉 )

  2. Ако го направя както ги правя вкъщи ще съм доволен 🙂 Зайчетата сигурно имат нови клипчета, но аз не знам кои са старите, май най-новото е Fight Club…

  3. Mir4o Says:

    Само гледай другия път да не подпалиш наистина апартамента. Опасно е да оставаш сам в къщи 🙂

  4. Браво бе пожарникар,късмет на изпита,не че няма да се видим 😉

  5. станимире, по-добре си стой в общежитието … пада му се да изгори, мамка му!!!

  6. Lov4etoOo Says:

    ко стааа тука бееее???…

  7. пожара изгасна преди няколко месеца, малко закъсня :/

Вашият коментар

