Today is a good day

Sun shines, Birds are… gone (не в този смисъл, просто са отишли на юг!)
Днес е доста приятен неделен ден, винаги се радвам когато свърши който и да е изпит. Независимо какво съм направил се чувствам някакси по-добре. Така и стана вчера, но не съм сигурен колко добре съм се справил. До няколко седмици би трябвало да науча. SAT I се оказа доста изморителен изпит и на последния reading направо ме мързеше да чета, нещо много странно за мен. Но се радвам, че успях да се стегна и довърших теста. Сключих договор с CollegeBoard, че няма да споделям с никого въпросите, които бяха на изпита, но и да исках не помня въпросите. Освен темата на есето, която ако се опитам да напиша няма да мога да я формулирам като хората, така че достатъчно за сата, ама наистина си беше изморителен…

Хотела беше средна работа, от една страна ми хареса, но пък двучасовото чакане, за да ми изчистят стаята. WTF? Заради тях не можах да си свърша работата в Пловдив. Но пък посетих магазина на Артлайн. И се оказа, че аз бях последният му клиент ever. Магазина затвори и последното нещо, което продадоха бяха два плаката на WarCraft и Star Wars, които аз купих ^ ^. Плаката на WarCraft даже е подписан от Сатанасов и пише „За Любо„, не знам дали е за Любо от форума или за някой друг, но няма значение важното е, че е подписан. Друго интересно нещо, което имаше в магазина беше едно TPB на The Mask. Беше дори намалено от 25 лв на 10 , но състоянието му беше доста зле, а и комикса не ме впечатли особено.

Докато бях в автобуса и влака успях да прочета около 4/5 от „Обсадата на мрака“ (Siege of Darkness), третата книга от поредицата „Наследство на Мрака“ ( Legacy of the Drow) на Салваторе. Приятна книжка, особено ако я четеш докато пътуваш. Не може да се сравнява с Icewind Dale Тrilogy, но пак грабва вниманието. Чете се бързо, усеща се атмосферата на Forgotten Realms и като цяло си струва отделените няколко часа за четене. Разбира се, ако търсите сериозна литература това не е за вас. Най-накрая ще върна книгата на Кристиан, след като беше у мен няколко месеца (или година?)…

Един коментар to “Today is a good day”

  1. Хей, имаш много интересен блог! От кой град си?

Вашият коментар

