Еarth Rises Again… а пък аз се върнах в училище

След седмица не-точно-почивка, но все пак почивка от училище тази седмица се върнах. И както Миро каза, училището може да е интересно, след като си отсъствал… Е не е прав, заслужава си да видиш само някой съученик, но това не компенсира тоталното и абсолютно губене на време. Дам, така си мисля, в училище не правим нищо като хората. В понеделник имах цели 8 (осем!!) часа, след това бях много отегчен. Dammit поне почетох разни неща от Dungeons Master’s Guide…

Миналата седмица научих за новата българска mmorpg игра, която се разработва от Masthead Studios, носеща името E.R.A – Earth Rises Again. Тази игра е разработвана, доколкото знам, от изцяло български екип и за сега мога да кажа, че съм доста впечатлен. Действието се развива в далечното бъдеще, след Третата Световна Икономическа Игра, хората са станали безсмъртни благодарение на развитието на технологиите. Има мир по-цялата земя и само едно правителство. Като цяло живота на земята си е екстра, но както може би се досетихте има и не толкова добри хора на земята (иначе нямаше да интересно), но за повече информация вижте сайта на играта.

Днес цял ден се занимавам с писане на няколко есета на компютъра, отделно имах и друга работа. И като казвам писане нямам предвид да ги пиша в момента, а да ги преписвам от лист, нещо което мразя много, но така е като не съм писал на компа а на хартия.

World of WarCraft, prepare, I come! Дадоха ми оригинално копие на WoW, за да се зарибя пък и да я пробвам в истниските Blizzard сървъри. Тъй като харесвам франчайза WarCraft предполагам, че ще ми хареса. Пък и The Burning Crusade идва, така че ще мога се запозная с играта, преди да се разшири. Досега съм играл само в пиратски сървъри и не мога да кажа, че съм впечатлен от тях. Играта е страхотна, но сървърите бяха ужасни. Сега като сървърите са страхотни, очаквам всичко да ми хареса. Много ми е интерсно и да видя играта след като се разшири, Blood елфите ми се струват доста интересна раса, пък и нов континент също звучи добре… Но пък нямам намерение да се вманиачавам както много хора са стигнали до болестно състояние.World of Warcraft е просто игра, хора! И както бяха писали от PC Mania не е алтернативна реалност. Taка че и аз мисля да не отделям повече от 5 часа седмично, просто си е загуба на време, а това е е нещо което ми е адски необходимо в момента.

Вашият коментар

