Goon Powah!

Когато дойде петък винаги bittorrent клиента ми работи усилено, след като тогава излизат купища неща, които искам да гледам/чета. Примерно Smallville, или пък DCP пакета с комиксите от тази сряда, или пък новата серия на Death Note. И така даже в момента bitcommet работи на 100% и сайтовете едвам се отварят, но няма значение, ще го преживея. Днес най-накрая си направих 17 копия (колкото са и колежите, в които кандидаствам) и отидох в канцеларията, за да ги подпечатат и разпишат. Мно-о-о-о-го бавно! Поне изпуснах тъпата „exercise dictation“ по английски ^ ^

И един закъснял коментар, (с около две седмици), но няма значение нали това си е моя блог. Става въпрос за шестият брой на The Goon, адски забавния и пародиен комикс на Eric Powell. Шести брой е доста по-слаб от пети, прави адската пародия на старите филми Godzilla и King Kong или поне на мен ми се стори така. Броят е толкова абсурден, пълен с черен хумор и шеги, че човек няма как да не се размее дори да е на публично място и да рискува да го гледат странно всички наоколо.. Но на кой му пука за околните?! В броя има много реплики на испански, но ако като мен не знаете испански, може да видите темата с превода на тези реплики във форума на Artline. В броя участва също така и Херонимус Сплав, който винаги следи за всевъзможни непредсказуеми метафизични събития с непознат произход.

Тази седмица се сдобих с нов mp3 (или по-точно mp4 о.О whatever…), с 512 мб и цветен дисплей. Може да пуска видео във формат wmv и amv, и да отваря текстове в .txt. Даже си качих един разказ и го прочетох ^ ^ . Като цяло съм доволен и се надявам да издържи повече от предишните два, които 1) се счупиха от само себе си 2) аз ги стрОших. Милен от моя клас ми качи третият албум на Muse – Absolution, който между другото е един от любимите ми на Muse и цяла седмица го слушах. Другият албум, с който „живях“ тези дни е Cradle of Filth – Thornography, въпреки че е далеч от нивото на албумите на COF преди Nymphetamine албума си е хубав, по-добър от Nymphetamine и си заслужава слушането. Друго е микс от всякакви неща, които бяха налични… А сега как съм го напълнил..

Обогатих DVD колекцията си s „Dark Water“, американската версия, който ме е е страх да гледам от доста време. Страх ме е че американската версия ще е твърде жалко копие на японската и ще ме отврати. Дано не е така, защото при The Ring разликата е доста голяма и ако не сте гледали японския оригинал – Ringu го направете скоро, няма да съжалявате. Тази вечер ще гледам „Dark Water“ и се надявам да не хвърля DVD-то през процореца.

Един коментар to “Goon Powah!”

  1. Mir4o Says:

    Mалей ти много вълнения си имал таз седмица :П

Вашият коментар

