Защо не ми се играе WoW?

Както бях писал преди няколко дни вече имам оригинално копие на WoW, не е мое, но ще мога да поиграя малко в оригиналните blizzard-ски сървъри. Дори не съм инсталирал играта, нещо нямам желание за WoW. Това е странно, мислех си че още като се прибера в петък ще я инсталирам и ще поиграя малко, но дори не съм я инсталрал. Това от една страна ме радва, все пак WoW си е еднин голям убиец на време, което може да бъде използвано за нещо друго. Не мога да разбера хората, които прекарват по десет часа на ден, играейки WoW (или кое да е mmorpg). По най-чисти сметки това означава, че използват почти цялото цялото си свободно време.

Май ще играя не mmorpg-то, a колекционерската игра на карти с World of Warcraft TCG. Тя комбинира много добри идеи от други игри (като Magic, която играех до преди година) с собствени оригинални игри. Дано тази седмица картите са пристигнали в „Пингвините“, за да може да им се порадвам. А те изглеждат наистина добре, арта е страхотен и си заслужават, само заради колекционерската им стойност.

Пътят към колежа върви добре, г-жа Митева ми написа първата препоръка и вече останаха само две. Другата седмица се надявам да взема и останалите и поне това да е готово. Също така през декември програмата отново е напечена – предостоят ми SAT Subject Tests и TOEFL и трябва някакси да се преборя с немския (не мога да ви опиша колко нехаресвам този език, исках да уча френски, но пък стадото искаше немски) Радвам се, че есетата са ми готови и сигурно скоро ще пусна онлайн common application-а скорo.

4 Отговора to “Защо не ми се играе WoW?”

  1. Улв Says:

    радвам се,че не само мене е кефят картите….много готино,и дано влезеш в колежа….за кой точно става дума?

  2. За никой конкретно, който и да е от 17-те колежа в списъка ми 🙂

  3. BiNdd_DuNN Says:

    World of Warcraft RLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ all of the games SUX

  4. МНОЛ ЯСНО БАТЕ!!!11

Вашият коментар

