Рожден ден и микс от бла’та

Тази седмица, по точно на 14 станах на 18 години. Искаше ми се да си честитя денден-а в блога, но не остана време за писане тук тази седмица. Е няма значение ще се поздравя на патерици. Денят, в който съм бил роден мина нормално без напиване и други простотии. На училище беше забавно, защото имахме два свобони часа в които ходихме да играем джаги (дано се пише така). Мачът беше успорван, и няколко пъти аз бих, но пък и загубих. Поне мога да изляза с оправданието, че съм играл около три пъти в живота си.

Също така играх дартс, срещу Миро (който все още няма урл, защото не си е направил блог, а каза че ще си направи. направи си бе!! lol) Първата игра ме би супер измъчено. Играхме 301 и ако не знаете правилата там трябва от 301 да се стигне до нула, като последният удър трябва да е точен. Примерно ти остават 13 и трябва да направиш такава комбинация или да уцелиш точно 13, за да биеш в играта. И първата игра Миро беше касметлия и оцели първи 6, а аз за малко да уцеля 12, но за малко… [скромно] За сметка на това втората игра го бих с адски яката победа [/скормно] . Направих 50 точки, точно колкото ми трябваха с полуцентър , 9 и 16…

Тази седмица се включих в един нов проект. Става въпрос за „tutoring“ в дома за сираци в Хасково. С още доброволци от моето училище ходихме да вземем учебници от училището (има около 1251 учебника на ниско ниво, които са напълно излишни за една гимназия и трябва да се подарят на училища, които имат нужда от тях но както и да е… ) Учебниците са няколко нива, тези с едно ромбче са на най-ниско ниво, а с повече на съответно по-горно. Само тези с едно ромбче са с меки корици, а другите са с твърди. Как тежат не е истина. Е не колкото 1400-страничната литература, но пак са си тежички.

Като отидохме там децата много ни се зарадваха и аз успях да се запозная с много от тях. Големи симпатяги. Само,че не можахме да започнем с уроците, те искаха да играят – бореха се, биеха се, набиха Миро (пет палячета как да не го набият все пак) и други не-учебни дейности. Аз успях да науча няколко деца на елементарни думи като Wolf, Notebook, Crocodile. Обясних им какво означава Mouse в Mickey Mouse и им нарисувах един крив Мики.. да се бях постарал малко. Следващия път трябва да започнат уроците и се надявам да научим децата на елементарен английски.

Купих си стартера на WoW ТCG и съм много доволен. Паднаха ми се от два бустера две епик карти! Но повече за картите ще има в отделен пост.

Вашият коментар

