World of Warcraft TCG

Според мнението ми на бивш Magic: The Gathering играч, WoW TCG е най-добре измислената колекционерска игра на карти, която може да се играе в момента и и единственото нещо, с което отстъпва сериозно на Magic е липсата на много карти – само 351, но това ще се промени когато UDE пуснат следващите сетове с карти. Правилата са прости и в същото време предразполагат за много комбинации и начини на игра. Нещо, което ме привлече особено са героите и разделянето на Орда/Алианс.

TCG игрите или на български – Колекционерските игри с карти, винаги са ми харесвали. От една страна обичам да си колекционирам разни неща от малък, от друга обичам стратегическите игри в които се подхотвя нещо, в случая тесте. Не знам защо, но ми напомня малко на Heroes. За разлика при компютърните игри обаче, при игрите с карти тръпката е да събереш най-необходимите ти карти с разменяне, продаване и други методи (без мъчения моля : ) )  За това и картите са разделени според рядскостта им.

В WoW TCG те са най-много –  common (най-обикновените), uncommon (след обикновените или не-чак-толкова-обикновенни), rare (редки), еpic (епични, падат се на всеки три бустера) и Legendary (доста късмет се иска, за такава карта и доста пари ще струва ако решите да я продадете в ebay или в сайт, който изкупува карти).

За сега имам само стартера, който включва предварително изготвена колода от 31 карти с героя, като на мен ми се падна Grennan Stormspeaker, таурен шаман. Добро впечатление ми направи и кутията на стартовият пакет, голяма с две места за тестета и е доста по-добра от тези на Magic. Oт двата бустера имах големия късмет да ми се паднат цели две епик карти, които обаче няма да използвам, защото не ме интересуват,  а и не са за моя герой. Така че мисля да ги продам. Dwarven Hand Cannon струва 20$, а Teebu’s Blazing Longsword все още няма цена.

Илюстрациите са страхотни, рисувани от най-добрите художници и пресъздават цветната атмосфера на Warcraft по успешен начин. Дизайна също радва окото и за мен в момемента това е най-добре изглеждащата колекционерска игра. Сред художниците са Todd McFarlane, създателя на Spawn и Samwise, който има опит в илюстрирането на Blizzard-ските игри. Вижте негови рисунки тук.

Успях да се запозная с правилата, най-накрая и вече нямам търпение да пробвам играта и сега търся желаещи. Може и да се включа в някой турнир, кой знае. Въпреки всичко не възприемам играта толкова сериозно, колкото много хора. За мен това е начин човек да се забавлява от време на време, а не да се стреми да стане световен шампион и да има всички карти… It’s just a card game after all!

Един коментар to “World of Warcraft TCG”

Вашият коментар

