Long time, no see…

Цели осем дни от както не съм писал в блога, срамота. Ето пак почвам да не му обръщам достатъчно внимание… Уф тази седмица поне ще напиша повече неща, така се надявам защото ще имам повече време вкъщи и ще пиша всеки ден, rly! Тази седмица в училище, дрън дрън, нищо интересно.

И тъй като съм в дванадесети клас от рано започнах да усещам адската простотия около teh „абитюрентски бал“. Oмфг то не бяха викове, красъци, листове с гласувания, тайни конспирации и всякакви други простотии. Направо да те заболи главата, добре че поне не караме часове заради това, а и музиката която слушах заглушаваше ядосаните викове на хората около мен. На мен ми ми пука за тъпия бал, ако може да е на далечното ледено кълбо Плутон!

И докато не съм излязъл от темата за простиите в дванайсти клас около бала ще се похваля, че ме снимаха за албума, който е другата простотия. Като го взема ще го снимам, за да се смеете и вие. Адски грозен е, а и струва 40 лв (‘найш ли колко манга е тфа ъ?) Снимката не помня как стана, фотографа ме караше да правя странни пози, джийз не можа да ме снима нормално. Но пък май на снимката изглеждах нормален… Май.. Както и да е, албума е поредната простотия свързана с великия бал. На всикото отгоре фотографа реши, че имаме „all the time in the world“ както се пее в It’s No Good на Depeche и въпреки, че аз и Мирто бяхме първи в студиото още в 3:10 този започна да снима чак след 1 час, добре че ни даде бонбони поне. И на всичкото отгоре закъснях за дома с половин час. Страшен пример давам, знам.

Такам рециклирах негативизма : ) . Поне в дома тази седмица имаше напредък, всичко мина горе-долу добре. Децата вече знаят азбуката и аз научих няколко на някои цветове. Е все още не знаят всички основни цветове (или по-точно ги знаят, но не знаят лилаво примерно… ). С другите доброволци започнахме работа по учебниците, които взехме от гимназията и за сега всичко е ОК. Ще видим другия четвъртък какво ще правим!

Ако имате някакви идеи за обучението на нъплно начинаещи деца, които са на ниво азбука ще се радвам да ги споделите с мен. Наистина ще са ми от полза : )

6 Коментари to “Long time, no see…”

  1. Какво преподаваш? Английски?

  2. Да, на най-ниско ниво.

  3. Ей, това е яко. Имаше една системка дето буквите се казват по чифтове и след всеки чифт се щрака с пръсти.
    A, B *щрак* C, D *шрак*…

  4. Добра идея, но вече научиха азбуката. Сега е ред на цветовете и числата.

  5. А, my bad. Не внимавах. Не се сещам за удобен метод освен думата, да кажем RED оцветена в червено, ама то това си е близко до ъкълъ и не е нищо ново.

  6. миро, ми не си купувай тоя албум, бе! кой може да те накара насила, а? както и да ходиш на бал! знаеш ли коко пари ще спестиш. ето, милко, например, не отиде на бал миналата година 🙂

    а децата … учи ли им се английски? мисля, че е хубаво да ги научите на куп други неща … ама може пък английският да е трамплин към другите неща … стига пък да не ги уплаши

Вашият коментар

