Powx Weekly [double & not-so-special]

Днес е събота. Времето навън  е мрачно, може би студено (това не го знам със сигурност не съм излизал още, а и нямам намерение да го правя в следващите два три часа) След най-дългият ми период, в който не съм писал в блога се завръщам. Няма да давам празни обещания, искам да пиша повече в блога, но в последно време не става. Радвам се че идва зимната ваканция, и на 15 декември ще взема TOEFL и най-накрая ще съм готов с изпитите, но е и с училището, което така мразя тази година (повече от която и да е друга) Наистина вече нямам търпение да се махам от гимназията.

Не знам дали ще ходя догодина в колежа, през миналата седмица започнах да мисля по реалистично. Мисля, че не съм готов и това вероятно ще си проличи през Април. Може би наистина ще е по-добре да не ида следващата година и да прекарам една година без ходене на какъвто и да е бил вид училище. Все пак ако хората, които се занимават с приема решат, че мога да уча в техния колеж ще ида : ).

Последната „тройка“ сатове мина сравнително добре, ако не броя факта че на последния изпит Литература ме болеше главата (все още не мога да си обясня защо, май е заради слънцето?!?!)

За сметка на това пътуването до Пловдив беше странно. Чаках автобуса до Пловдив (последният), който трябваше да пристигне в 12 и 45 и до 2 и 10 да съм пристигнал в Пловдив, където ме чакаше Миро. Е не стана точно така, автобуса реши да си вземе почивен ден и въобще не се появи на автогарата. И така в 2 часа взех автобуса за хасково, където трябваше да бягам, за да успея да се кача в този за Пловдив (това стана за десет секунди о.О) и в крайна сметка закъснях с 2 (два!) часа. Миро, както му казах, изглеждаше полу-умрял и даже нямаше желание да ме убива (sw33t). Така де мини приключение…  Поне си бях заредил мп3 плеъра с албума на Three Mile Pilot (Another Desert, Another Sea) и един лайф албум на Defiance, Ohio. И двата са доста добри за слушане, особено ако пътувате на някъде. Препоръчвам ви ги… Проверете last.fm или myspace или сайтовете на групите за някакви mp3-ки. Другите не-чак-толкова-легални варианти ги знаете, предполагам…

Тази седмица няма да съм на училище. Отново. Ще се готвя за ТОЕFL, днес вече правих разни упражнения за reading, speaking и listening. Мисля че се спрарям добре, наистина трябва да взема TOEFL и повече да не ми се налага да се притеснявам за него.  А сега си пускам десети епизод на Death Note, чак днес защото вчера нямаше време…

Вашият коментар

