This is such a (alchemist) pity…

Днес случайно намерих това AMV и реших да го споделя в блога с вас. Надявам се че ще ви хареса. Песента е една от най-добрите от последният албум на eдна от любимите ми групи, Weezer (Make Believe). А анимето, за хората отказващи да се заинтересуват от аниме, е Fullmetal Alchemist – едно от най-популярните анимете през последните две години, което препоръчвам на всеки, който обича добре разказаните истории. И защото отново ме мързи да пиша описание на историята, ще ползвам summarity-то от anidb 😛

The main character is a famous alchemist named Edward Elric, who loses his little brother Alphonse in an accident. Edward manages to contain his brother`s soul in a large piece of armor suit. But by doing so Edward loses his arm and leg, so now they are on a journey to regain their original bodies.(from AnimeNFO).

Трябва да отбележя, че Fullmetal Alchemist е на първо място по рейтинг в anidb и има много награди като Anime Overall 2004, Best Story, Best Male Character и Best Fantasy за 2004. Наистина си заслужава наградите!

Остават само две седмици до Коледа и сложих малка украска (взета назаем от емоцийките на форума на анимес-бг ^ ^ )

За малко да забравя какво щеше да е основното нещо, за което щях да пиша днес… Купих си новият брой на Артлайн Комикс (или трябва да го пиша КоМИКС? не…) И какви са впечатленията ми от него. Не мога да кажа, че са напълно положителни, но не са и отрицателни. Не са и средно ниво, по-скоро леко положителни… В този брой има четири истории и само една стара (и то мно-о-о-го стара от миналия брой) –

Steam, дело на един от най-добрите комикс художници у нас – Drazen. Това е най-доброто нещо в броя, като рисунки има точно този стил арт, който много харесвам да виждам в комикси. За разлика от предишния брой този път Steam е цветен и самите рисунки са на по-добро ниво. Това може само да ме радва. Историята е все още непонятна за мен, все още не мога да намеря особена връзка между първа глава и втора (ако мога да ги нарека така), но не съм очаквал повече от толкова малко страници комикс. Много ми допаднаха диалозите между героите, за разлика от повечето български комикси (които са в повечето случаи са фентъзи, незнайно защо) тук жанра позволява по-разчупени диалози. Хумора е на отлично нивo, oсобено страницата, която няма връзка с историята (като видите броя ще разберете за какво говоря… добре де пиша)

Robots не ми хареса, няма нито една думичка, но просто защото няма къде да се сложи. Целият комикс представлява 3D битка между два робота, единия от които много прилича на каубой. Още повече се учидих, че е работа на Alexxx, който е един от най-добрите художници в България и има наистина(rly!!) уникален стил. Според мен тези страници са си чист пълнеж… а можеше да има нещо по-хубаво.

Wanted е приятна fast-paced история със семпли, но стилни рисунки… Другият комикс е на твърде малко страници и дори не разбрах името му. Стилът му на рисуване ме кара да си спомням за старата Дъга.

Искам пак да кажа, че за мен основната грешка на Артлайн Комикс са многото различни комикси, все пак по-добре един наистина добре направен комикс, отколкото няколко започнати с потенциал за продължение. Примерно следващия брой може да има 20 страници Steam и останалите да са за Wanted или нещо друго…

2 Отговора to “This is such a (alchemist) pity…”

  1. Ммм.. AMV-то се ядва, но според мен има по-добро.. макар и не за Алхимика.. Принцеса Мононоке?
    http://worddrow.wordpress.com/2006/09/15/princess-mononoke-the-rhythm-of-the-heart/

  2. Да има и по-добри АMV-та, но аз търсих точно за тази песен и аниме.

Вашият коментар

