bitРеволюция… fuck кометата! Да живее µTorrent

От доста време на сам имам чувството, че BitCommet ми бави интернета и вчера разглеждайки новините във форума на анимес-бг видях една новина, която по-принцип не ме интерсува много (да си кажа честно не знам дори защо влязох в темата, след като не се интересувам от торент клиенти). Там 640509-040147 (това е ник бтв) написа, че и на него кометата му бави нета. Така ли… G2H Комето!!

Та защо bitCommet прави проблема на нета дори и да не работи ще питате вие, очаквайки да ви отговоря. Ми ше ви отговоря накратко доколкото го разбрах аз. BitCommet праща UDP пакети на IP и по-този начин използва излишно немалка част от инрернет скоростта. Също така като започнат да отговаря сървъра на тези пакети става още по-натоварено. Не че има значение Just Believe me 🙂

И веднага инсталирах µTorrent и мога да кажа, че съм доста доволен от него за сега (надявам се и в бъдеще). Лек и удобен без излишни функции, общо взето всичко, което ми трябва на мен, гадната пиявица 😆

И като финал новината от въпросната тема в форума на анимес:

Водещия разработчик на протокола за споделяне на файлове през Peer-to-peer мрежа BitTorrent съобщи в края на седмицата в Сан Франциско, че са придобили софтуера µTorrent. µTorrent е малък, лек и удобен BitTorrent клиент, който бързо набра популярност. Целта на компанията е да обедини силните качества на своя и новопридобития клиент в един по-нов, по-мощен и по-добър клиент. „Няма как да не признаем отличния начин, по който е написан µTorrent. Той е достатъчно лек, не товари компютъра, има удобни настройки и лесен интерфейс. Всички тези характеристики се харесват на потребителите и те все повече го използват. Ние ще подобрим работата на програмата със самия протокол и така ще имаме един перфектен торент клиент“ коментира Брам Коен, главен изпълнителен директор на BitTorrent. „Протоколът BitTorrent става все по-популярен и ние като основни негови разработчици бихме желали да играем ключова роля и при софтуера за него“ добавя той.

3dfx

Ако сте мислили дали да смените bitCommet – време е да го направите, µTorrent (тази буква е мю, но автора на програмата държи да са чете като you – youtorrent) е за мен най-лекия и удобен торент клиент.  Дали наистина новият клиент ще е наистина „перфектният“… Не съм много сигурен, имам чуството че ще го направят излишно тежък с един куп ненужни функции. Но все пак нищо не ми пречи да ползвам старите версии…

2 Отговора to “bitРеволюция… fuck кометата! Да живее µTorrent”

  1. Миро Says:

    До сега не бях ползвал торънт клиент. Добре че ми каза за този, дано остана доволен от него. Сега съм пуснал да се сваля един файл 🙂

  2. katsarov Says:

    Много е добър. Където и да отида да оправям компютър на някой приятел винаги му го препоръчвам. Най-малкото няма да бара където не трябва. Аз по принцип съм фен на Azureus, но когато няма хардуерна възможност да се използва uTorrent е идеален 😉

Вашият коментар

