весела коледа

Mда днес е коледа, рождество христово, рожденият ден на Джийзъс и т.н. Да ви е честита! Аз по принцип много се радвам на коледа. Даже като се замисля ми е любимият празник, жалко че няма сняг. Но пък и за това има време…не няма време. След коледа вече не е интересно да има сняг. Денят до момента е сравнително нормален, като за коледен ден. Сутринта видях подаръците си (които не бяха изненада, защото си ги купих сам). Няколко книги на Тери Пратчет, които нямах и оригиналната трилогия Star Wars на DVD. Последното си го бях заплюл от много време, но чак сега си го купих. И гледах филма „Empire of Dreams“ (Империя на мечтите, който е нещо като история на старата трилогия и подробности около заснемането т.е два часа филм за филма, но с единственото изкючение, че беше доста добре направен!) Останалата част от подаръка ще получа след няколко седмици, когато ще поръчам разни неща от амазон, предимно книги, то кво друго да си поръчаш от там ^ ^ , а и един диск може би, но за поръчката като му дойде времето.

Та за коледа, тази вечер ще съм със семейството. Майка ми ще прави пуйка ммм звучи добре,  а на вкус е още по-хубаво! Знам го от миналите много години, или по-точно от последните десетина, преди това май не помня много неща.

Забравих да кажа какво подарих аз! Дам купих разни неща на родителите. На майка ми подарих една много готина книжка с хайку, която се казва „Пролет“ и е доста приятно оформена. Има версия на различните стихове на български, японски с латински букви и с йероглифи. Има и много хубави японски картини.

На баща ми подарих, или по-скоро трябва да кажа ще подаря като пристгне по нета един двоен лайф албум на Queen, една от любимите му групи (аз ги харесвам също!)

Получих и нещо-като-подарък от Джоан Роулинг (да авторката на Хари Потър, книга която totally rockz, но затова някой друг път). Тя разкри заглавието на седмата и последна книга от поредицата – Harry Potter and the Deathly Hallows, разбира се малко по-добър подарък ще бъде датата на излизане и съответно най-добрия подарък самата книга. Заглавието е доста зловещо, и не мога да си представя как ще го преведат на български (но и не ме интересува, дори нямам всички книги на български, на английски е много по-добре за четене) Но пък мен ме радва. И за финал от Хари Потър към Джеймс Джойс (rly weird ще си кажате вероятно) Най-накрая започнах да чета Ulysses . За сега съм чел само Dubliners и   A Portrait of the Artist as a Young Man , и мога спокойно да кажа, че Джойс е един от любимите ми автори.

Ето един малък подарък за вас, видео на Sufjan Stevens. Препоръчвам ви коледният му албум, кoйто е на цели пет диска.

2 Коментари to “весела коледа”

  1. Miro Says:

    Here in Chirpan it was snowing. I also like Christmas. You should give me the 5th Harry Potter cause I wana read it. Happy holidays

  2. Май спам защитата не работи, руските ботове пак пишат коментари и то използвам името на Миро. Weird o.O

    😆

Вашият коментар

