teh new eeer is here, teh EU too

Втори януари, вчера беше първи, но очкавам това да е известно на почти всеки. ЧНГ М З&Щ и ВНХ. Дотук с пожеланията. Вече е 2007, още от миналaта година знам и все още очаквам и съм убеден, че това е годината на промените. За мен. Тази година завършвам училище, тази година има вероятност да замина в САЩ или някъде. Със сигурност след май месец очаквам да се случат повече неща, отколкото след май 2006, bye bye high school ще кажа и напиша.

Имам много идеи какво точно да правя, последното нещо, което е в плановете ми е да си губя времето. Миналата седмица пратих всички писма до всички колежи. Няколко дни преди това пратих и The Common Application (благодаря ти, че те има ^ ^) Дори някой колежи вече ми отговориха, че са получили, а според сайта на Common App. всички са свалили application-a на компютрите си. Дано адмишън офисърите решът, че ме искат! Ако решат, че не ме искат. Здраве да е, и други неща има за правене цяла година. Може би пък ще е и за по-добро. Колежа не е шега работа и ако не съм готов по-добре да не ходя. Тук вече може би съм на принципа квот стане. Ми така е 🙂

От вчера България е в европейският съюз. С две думи взимам личната карта и отивам във Франция. Да да… Може но не сега. За мен ЕС-а е положително нещо и абсолютно задължителна стъпка за развитието на държавата. Все пак не сме Щвейцария, че да се правим на неутрални. Между другото Швейцария май са само формално извън ес. Тяхна си работа. Европейският съюз ще отвори много възможности, за хората които са готови да ги използват, а на тези които все още си мислят че ще ни ограби едва ли ще помогне много. По телевизията пуснаха обръщение от Жак Ширак, президентът на Франция, който ни поздрави за приемането в общото село. Човекът беше очевидно щастлив човек днес* и говореше много въодушевено. Браво Жак!

И нещо важно, обръщение към всички отговрни лица за вноса на продуктите на NINTENDO в българия!

Защо по-дЕволите Wii струва 619 лева в България, а в останалите страни от Европейският съюз е само 250 евро ( ~ 500 лева). ПИТАМ?

В сайта на в. ДНЕВНИК има интересна секция, в която различни българи пишат защо са за и защо против ес, вижте го интересно е. Има мнения за гумените домати, как нямало да работим в ЕС (rly ?!) и други интересни мнения. Check ’em:

Радости и страхове на прага на ЕС
_____________________________________________
* Щастлив по френски човек, означава човек започнал да пие преди 12 часа (за обед става дума)

Вашият коментар

