Здравей, нямам нищо да ти кажа

Как сте? Баси имам чувството, че не съм писал от хилядолетие и имам глад за писане. Наистина. Тези дни не правя нищо особено, Хасковска община сме във ваканция до петък заради грипа и аз си седя във вкъщи полу-болен.. добре де не съм болен вече само кашлям много лошо.  Аз съм горе долу доволен от ваканцията, поне ще оздравея както трябва. Единственото тъпо нещо е, че трябва да изкарам малко оценки по някои предмети и не знам дали ще имам достатъчно време. Дано има.

Скоро ще стана официално лицензиран водач на МПС (не мръсно подсъзнание, моторно превозно средство), курсовете (не трябва ли да е в единствено число?!) . Вече съм взел седем часа и обикалям улиците на градчето заплашвайки живота на всички. Не не е вярно, това всъщност е адски тъпа шега, нещо като У на учебната кола означава убиец ха-ха умрях от смях. Много добре си карам, до сега не съм блъснал никой и се надявам да не блъсна. Сериозно, мисля че се справям добре, но не съм сигурен дали ще е така на по-силен трафик. Извънградско карането е по-приятно, няма стопове на всеки педесет метра, няма толкова много коли пред и за теб и най-важното можеш да караш доста по-бързо от 40 км/ч. Не знам кога ще ми е изпита, но се надявам да го взема от първия път.

Най-накрая пристигнаха резултатите от Toefl, които закъсняха с.. три седмици?! Май толкова. Blame ETS! Blame ETS! Така де имам 96 точки и съм доста доволен като се има предвид, че гърлото ме болеше на спийкинга и едвам говорех, за това може би там имам най-малко 19 :/ но стига оправдания. Сигурно няма да ми се наложи да ходя на Тоефл пак, което е хубаво с тея 200 лева мога да си купя нещо по-хубаво. Наскоро излязоха два нови български комкса и вече сериозно започвам да си мисля, че в България изведнъж адски много хора започнаха да правят комикси, доколкото си имат представа как се правят нещата ще видим и вече виждаме, но от друга и по-важна страна това е радващо, че досега виждахме само недовършени неща, имащи лошият навик да започват и да бъдат зарязани след 2 броя. Дано сегашните си продължат и да издават повече броеве и ако може по-редовно! Някой хора не са чували за сроково (обаче кой го казва ^ ^)

Limbus Region е новото издание на ИЕКК комикс, хората които издават и Ignis Fatuus. За сега сайта им- comics.bg е в процес на разработка или нещо такова и вероятно ще бъде готов в началото на февруари. А за списанието, първото нещо което ми направи лошо впечатление  е, че историите не са оригинални. Лунна Жътва е на Скот Кълтър. Мисля че когато се прави нов комикс е редно да не се изполват чужди истории, без значение че името на автора е написано, все пак винаги е по-добре да четеш оригинална история. Този лош навик тръгна от старата Дъга, където редовно правека комикс адаптации на известни книги (Толкин например). Рисунките пък си личе, че са направени на бързо и много от тях изглеждат изключително семпли. Виждал съм и други неща на художника Ивелин Трифонов и мога да кажа със сигурност, че е много по-добър от това което показва в „Лунна жътва“.  Единствено последните три страници ми харесаха като арт. Друго лошо изглеждащо са балоните за репликите и големината на шрифта. Ми грозни са! По-добре да използват стандартните такива за комикси, като са направили в „Градинарят“, който отново е на същия Скот Кълтър и има много разнообразни рисунки сигурно защото има цели 5 художника… Не съм много доволен от първи брой, очаквам повече от втори!

VIRUS става все по-добре, Необрейн се развива доста интересно и нямам търпение да излезе следващия брой, за да видя тоя европейски мегаполис, за сега това е най-добрата история на Вирус и като се замисля от излизащите в момента български комикси. Рисунките са на добро ниво, героите изглеждат добре. Историята на Тери Пратчет няма да коментирам. Както казах по-горе не съм съгласен да се адаптират чужди комикси, може би дори без разрешение. Предпочитам оригиналните. Същото се отнася и за Земя 3000 , който има много приятен арт.

Oт animeblogger.net ми дадоха безплатен хостинг за аниме ориентиран блог и реших да си направя един такъв на английски, вероятно е поредната зарибявка за няколко месеца (седмици?), но пък нищо не ми пречи да попиша малко и там и да ви избавя от аниме мъките (тези, които не обичат аниме). Другите пък могат да видят powx.animeblogger.net където за сега съм писал няколко поста. Целта ми с този блог е малко да и да си упражнявам писането на английски, имам опредлено нужда от подобрения и след като вече си имам блог за всичко на български няма смисъл да си правя още един, в който да пиша за същите работи, така че последната зарибявка е anime blogging-a. I’m not Otaku, right? I hope so… Между другото името на блога е Words Like Violence и когато го измислих въобще не се сетих, че е част от името на песен на Depeche Mode (words like violence, break the silence … така ли беше о.О). Помислих си, че е поредната велика идея… е изглежда съм грешал, но пък нищо не ми пречи да го използвам.

И най-накрая се сетих какво толкова щях да пиша. Дано има някой, който е издържал да чете до тук. Много хора се оплакват от топлото време, вярно е че има болести, но пък аз го предпочитам пред -20 градусува зима. Сигурно защото не обичам студеното, ама хич. Снега се търпи обаче -20 температура е само за пингвини и бели мечки. Проблемът е глобалното затопляне, като че ли досега се говореше доста, но никой не осъзнаваше реално проблемът. Ето сега вече го виждаме и идея си нямам какво може да се направи по-въпроса. Казва, че от петък идва зимата, не искам да идва свикнах с хубавото време.

2 Коментари to “Здравей, нямам нищо да ти кажа”

  1. Как така историите в „Limbus Region“ да не са оригинални? Историята на Скот Кълтър е писана специално за нашето издание. Ако беше публикувана и някъде другаде, все щяхте да я знаете. Както си личи от името, аз съм сценариста на едната от историите и редактор на изданието, така че говоря от първа ръка. Иначе благодаря за интереса и се надяваме той да става все по-голям, а и ние да ставаме все по-добри. Поздрави на всички фенове на комикси в БГ.

  2. Това е моя грешка и ви се извинявам искрено, за това. Просто си нямах идея кой е Скот Кълтър, но след като попитах във форума на comics.bg разбрах, че той всъщност е от екипа на издателството 🙂

Вашият коментар

