На кого му пука за възрастовите ограничения

На мен не ми е пукало абсолютно никога дали на филм или игра има ограничение за възраста, е в момента едва ли има и смисъл, защото съм в най-горната категория достойна да гледа всичко наред, но това не ме е спирало да играя на най-кървъвите „adult“ (не в този смисъл, ти п…). Докато се мотаех в нета попаднах на интересен сайт,  който разни родители определят рейтинга на разни филми, напълно невазисимо от MPAA, които по-принцип се занимават с това.

И все пак не намирам голям смисъл, никога не съм се спирал да гледам филми за над 18 години въпреки че съм бил далеч от тази възраст, при игрите е пък е още по либерално след като ние в България играем пиратски и в повечето случаи не знаехме дали въобще има рейтинг. Е GTA 3 със сигурност има рейтинг над 18 години, но това не ми пречеше да я играя още когато излезе преди няколко години, когато бях само на 13. И в момента не виждам нещо нередно в психиката ми, нямам желание да спирам коли на улицата и да трепя полицаи със снайпер.

Реших да проверя напълно случаен филм с R рейтинг, който съм гледал преди няколко години, когато възраста ми не е отговаряла за такъв вид филми. Видях „Hallow Man“ един сравнително тъп филм, които дори тогава не ме впечатли особено, като се има предвид колко лесно можеш да впечатлиш 11-12 годишен младеж (лол). Едно от най-смешните неща в сайта е описанието на „неприличните“ сцени за деца. A man watches a woman in another building take off her shirt and skirt (her bra and her thong-clad buttocks are visible) and she closes the shades as she begins taking off her bra. Така е, децата трябва да внимават да не видят някоя цица, ще ги травмира…

А на този филм рейтинга е абсурден:

SEX/NUDITY 8

VIOLENCE/GORE 9

А дори не мога да си спомня дали ме е впечатлил с нещо такова като го гледах и то на кино, напълно безплатно по-принцип не бих дал пари за него дори и тогава, когато дадох за Мумията и се изкефих. Да не говорим, че Shawshank е с рейтинг R, по-дяволите как може да травмира децата този филм, като мен не са ме травмирали далеч по-кухи и пълни с насилие филми. Да не говорим за милионите избити в Quake и Doom.Чудно ми е колко ще има IZO по десетобалната…

Един коментар to “На кого му пука за възрастовите ограничения”

  1. vekster Says:

    xaxxa добра тема от годин аи повече и за мен не се отнасят възрастовите ограничения, но и преди това съм гледал забранени вилми – съвсем норнамен съм, не извуршвам престъпления 🙂

Вашият коментар

