what the f-word is WROOONG with you

Или what’s your fucking problem, d00d? Mне знам, трябва ли да имам. Може би е просто мързел. Дам, това ще е. Имам чувстовото, че няма човек пишещ блог (и който е успял да напише повече от 4 поста), който да не е писал за адското изчадие мързел. И така щях да пиша дъъъълго ревю за новия Спайдър-Мен, но просто филма уби ентисиазма (по-точно в първите няколко часа бях силно ентисуазиран да го оплюя брутално, но се въздържах). И сега просто ме мързи да напиша всичко, което искам да напиша. Цепиш?

Да се върна на липсващата тема. Та какво е нередно с мен? Ми не знам ама с блога май има нещо нередно или поне така ми се стурва. Щом почнах да пускам от онези малоумни постове с картинка и шибан въпрос, значи има нещо зле. По-дяволите, не трябваше да става така *сълзи и драматизъм*. Kaто начало ще изтрия тоя пост, и без това картинката се е развалила. Nuff

Тези дни се върнах към South Park. Хах, това прозвуча като онзи псевдо елитист от Оазис групата „Тези дни се завърнах към Pink Floуd и ранните неща на Бииийийтълъз“. Така де, започнах да го гледам за втори път. Бях забравил колко са сладки (swееееееееееt) старите серии. Искам да се вдъхновя за моя комикс (и на Румпата и на Йохето) който ще се казва „няма да ти кажа, щото още не сме регнали домейна и не искаме някакви тъпи ботове да ни го гепят“ и естествено ще е уеб комикс. Не мога да ви кажа нищо за дата, но със сигурност ще започне през юни, ако не започне тогава нема да започне никога. Тоест на 1 юли ако няма комикс, няма да го има и през август, септември, ноември… март 2083 и т.н . Имам още две идеи за други уеб комикси, но те ще са в категорията „in talks“. А настоящия проект е в процес на разработка и е въпрос на време кога ще бъде пуснат. Днес трябва да видя Йохе и да проверя какво е нарисувал за първи епизод.

Историята ще се е изцяло character-driven, тоест няма да има някакъв определен сюжет, a забавното ще идва от диалозите. Очаквайте да бъде адски политически некоректен или както там го наричат американските хипита ^.^Другите проекти са за пародийно пост-апокалиптична, сайбър-пънк с фентъзи елементи история, идеята за която е родена преди 6-7 години (още преди да знам кво е Пратчет и цент не бях чувал за „Света на Диска“). Moже и да има Супергерои? А извънземни? Но само ако са от зла междугалактическа империя и са на две суперменски плюнки живот.

А третия още не съм измислил…да бе…

Един коментар to “what the f-word is WROOONG with you”

  1. ХЪ Says:

    Дано успее да направим комикса..will be FuN!
    1 юли is the day-тъйче-дотогава трябва да се поработи върху our project.
    Следи блога ми,скоро Специално за теб,ще напиша пост,БЕЗ видео и дълъг поне колкото два твой поста/ЛОЛ!/ хах 😉

Вашият коментар

