StarCraft 2 т.е трябва ми нов компютър

От години не съм се вълнувал толкова от новината, че ще излиза някаква нова игра. Може би точно защото не е някаква нова игра, а нов StarCraft, това е играта която ми разкри жанра на RTS и със сигурност имам адски много преживявания свързани с нея. Изобщо StarCraft си е голяма работа и е може би първата ми „сериозна“ (мразя тази дума) игра, която играх още като излезе преди мноооого мнооого години, е не чак толкова много, но 9 години не са никак малко, а аз тогава съм бил в 3 – 4 клас. Но все още си спомням колко пъти съм минавал кампаниите на играта с всички раси, освен със Zerg (мразя ги тия изчадия) като любимци си ми останаха нормалните човекшки копелета а.к.а Terran. И как разбивах всички приятели, сучиници и познати в мрежа. Честно!

А сега е време за StarCraft 2, едва ли ще ми хареса колкото първата част по ред субективни причини. За сега не се знае много за играта. Няма да има нови раси, което е страхотно. Все пак не искам да измислят някакви странни раси и да развалят баланса. Protoss, Terran и Zerg, това са расите на StarCraft , не ни трябва друг космически scum. Графиката, без съмнения, ще бъде убийствена, това се вижда и на клипчетата и на скрийншотовете. Имам доверие на Blizzard и съм почти убеден, че и геймплея ще е на обичайното високо ниво, но се надявам играта да е нещо повече от StarCraft с адската графика…

Ето го официалното съобщение на сайта:

Featuring a unique single-player campaign that picks up where StarCraft: Brood War left off, StarCraft II will present a cast of new heroes and familiar faces in an edgy sci-fi story filled with adventure and intrigue. In addition, Blizzard will again offer unparalleled online play through Battle.net, the company’s world-renowned gaming service, with several enhancements and new features to make StarCraft II the ultimate competitive real-time strategy game.

Остава само да чакаме… А междувременно вижте тези неща:

Арт от играта

Скрийншотове 

Филмчета 

IGN имат клипчета от играта показани в Корея 

11 Отговора to “StarCraft 2 т.е трябва ми нов компютър”

  1. dam i az q o4akvam s neturpenie no fakta 4e 6te iska directX 10 me navejda na misulta 4e moje i da ne q podkaram :/

  2. тоест и на теб ти трябва нов копютър 😛

  3. […] и Зараза: Broodwar Не, не става въпрос за продължението на StarCraft сагата.. И все пак иде реч за нещо почти извънземно. Тоест, […]

  4. directX 10 Says:

    starcraft2 raboti i na directX 9 ne se bezpokoyte vse pak 6te ima golemi iziskvaniq

  5. gataca Says:

    нямам търпение 🙂
    поздрави за постта!
    ivan

    ––––––
    http://www.gataca.wordpress.com

  6. starcraft2 Says:

    дано да има и директХ9 аз се надявам че намене ще ми върви :>>процесор AMD 4400+ Sapphire HD2600 videokarta RAM:2GB

  7. игрите на близард имат невисоки изкисвания обикновено, така че едва ли ще имаш проблем с тази машина.

    но ако излезе 2010 може и да имаш, но според мен датата ще е някъде през 2009..

  8. хора някои знае ли дали ще има skirmish дано има!!!!!!според мен ще излиза към края на 2008

  9. dano iskarat demo skoro ako 6te da e 10 gb 6e go drapna az sum golqm fen na starcraft !!!!

  10. Ето минималните изисквания за сега:

    * Windows XP or Windows Vista
    * 512MB System RAM
    * 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
    * 128MB Direct3D compatible video card
    * and DirectX 9.0 compatible driver;
    * 8x DVD-ROM drive
    * 4.5 GB free hard disk space
    * DirectX 9.0c (included)
    * DirectX 8.1 compatible sound card
    * Keyboard, Mouse

    От Blizzard казват, че малко преди да излезе официално играта, ще кажат окончателните системни изисквания и ще пуснат демо версия на играта. Ще е съвместима както с DirectX10, така и с DirectX9.
    Аз се надявам да мога да я играя с моята машина 🙂

    Борис

  11. dano igri4kata izlezne po-rano zashtoto nqmam tyrpenie da q podkaram 🙂 🙂 🙂 🙂

Вашият коментар

