Heroes свършва утре. Hiro Kick Ass. Училището също…

Свършва, не че kick-ва ass…

Нямам търпение да видя как Хиро ще срита няколко задника утре, във финалния епизод на първия сезон на Heroes. Сега сигурно очаквате да напиша един милион теории за това какво ще се случи.. Ми не. Не ми се занимава да мисля теории, каквото ще се случи ще се случи (това е дълбоко, нали? lolalila) Само с първия си сезон Heroes ми доказа, че е най-добрия сериал, излъчван по американската телевизия. Сигурен съм, че повечето хора които четат блога го гледат и са на подобно мнение, нали? Ако не го гледайте, по-добре поправете тази хм грешка. Само трябва да предупредя, че ако не харесвате супа пауърс изобщо не го гледайте. it’s full of em

По интересното идва във втория сезон. Тогава ще има spinoff сериал, който не може да се нарече точно spinoff тъй като ще е само шест серии, които ще покажат шест нови герои, от които ще избираме най-любимия си и той ще бъде във втори сезон. Как ще го направят не знам, да се оправят. Заедно с spinoff-a новият сезон ще има общо 30 епизода, което си е доста. Първи сезон има 23. Стана ясно, че нови герои ще започнат да заместват старите, нещо което от една страна е доста тъпо. Все пак как тъй ше махнете Хиро бее? Без Хиро нема Хироус! Ок, може и да е за добро. Както каза създателя Тим Kринг, Heroes ще следва по-скоро модела на 24, отколкото на Lost… Друго интересно нещо, което Тим каза някъде, че много от героите ще умрат, но ще има такива които ще оцелеят и в следващия сезон. Syler е почти сигурно, че ще умре, защото за новия сезон се очаква нов злодей, а двама не върви някак си (освен ако не е спайдър-мен 3, но не трябва да забравяме, че heroes е добър сериал). Малко е тъпо, че Мистаа Исааак умря, все пак беше готин наркоман.

Тази седмицата са ми баловете и другите щуротии около завършването. Така, че следщаия пост ще е след около седмица. Свърши тринайсетгодишния период от живота ми, дали ще ми липсва? FUCK NO. Училището е тъпо, време е да навлизам в криминалния свят, за кво ми е да уча. Някой да си търси момче за доставки на хероин? А наемен убиец без опит? Може да се пробвам като телохранител а.к.а бодигард а.к.а мутра. Тежа към симсе кила, ко?!

п.с: И знам КУНГ-ФУ!!

3 Коментари to “Heroes свършва утре. Hiro Kick Ass. Училището също…”

  1. Разочароваш ме.. заглавието трябваше да гласи „Yatta! Училището свърши! Heroes също ;(„

  2. сори фор дисапойнтинг ю миста Даак Лоод ^_^

  3. Какво мислиш за последния епизод на „Heroes“?

Вашият коментар

