FROM SHINE TILL SHIT

Това е моето училище! Също така и, според общото мнение, най-елитното в цялята област и според някой учителки в сред най-добрите училища в южна България. Красиво е нали? И да това наистина е една огромна купчинка с лайна…
Когато бях в осми клас т.е преди 5 години това училище беше „лъснато“ и всичко изглеждаше адски тържествено. Ние подгответата се бяхме строили мирно и слушахме разни речи свеждащи се до „най-добрите учинеци са тука“, „96% продължават образованието си в най-елитните университети в България, Европа и Щатти“ . Абе истината е, че тогава ми се струваше суперяко всичко и много се радвах, че съм точно там. Нали се бях изкарал изпитите и т.н след седми клас, но тук трябва да си призная, че всъщност изпитите ги изкарах без много усилия… Идеята е, че въпреки мизерната сграда на даскалото бях вътрешно убеден, че това училището е наистина това, което пишеше в книжката (sort of.. няма книжка, нещо като тъп израз е тва ^.^ )

Настоящето или 12ти клас. След другарската ни вечер, за която ще кажа по надолу, моите съученици са решили да надминат рекорда на предишните най-зрели хора в училището и този път са пристигнали единици още в 4 часа сутринта и са натрупали около 200 кила лайна пред вратата на училището. Когато аз пристигнах и съответно докогато си тръгнах пичовете като истински пияни готини пичове надраскаха цялото училище с най-красивите графити, които сте виждали. Пишеше „Уволнение„, по-късно преименувано на „Вволненив„, от някви хора от клас „В“. Между другото тая работа с класовете никога не ми е била много ясна… Къв е смисъла от тоя колектив наречен клас?

Общо взето не искам да съм този дето се прави на интересен и съди другите, да си правят каквото искат, но просто не ми се струва много забавно да осереш даскалото празнувайки завършването си, докато в същото време някакви момичета се късаха да реват (които може с истински сълци, тези дето не могат просто правеха изкривените лица и издаваха, нали се сещате кои звуци). Просто не намирам тези неща за много забавни, особено придружени с „неска ше му ибем мамата на даскалото, ама утре старателно ще си дадем умрялото карамфилче на учителките, защото трябват да ни запомнят като хубави ученици„. Тъпото е, че това става традиция и всяка година е по-зле.

2 Отговора to “FROM SHINE TILL SHIT”

  1. Хах Says:

    Хах,SHITS happen,ама тук буквално казано 😉
    Е-доволен ли си от 5-те си години прекарани в „най-елитното“ училище в този град ;>
    Нали съм ти казвал,че ваща сграда ми прилича на някой психодиспънсер,особено като се разхождаш по двора и като видиш хората,гледащи те от прозорците,ще кажеш,че не са виждали човек извън тяхното училище поне от 100 години.
    Да-всеки път като идвах към даскалото ви,всеки ме гледаше подозрително,усещаха че в мен има нещо различно,че не съм от вашето „елитно“ училище,хах.Freaks.
    Честито завършване,дано при мен другата година няма такава shit история и весел бал 😉
    Румен

  2. добре бе маханик 😆 🙂

Вашият коментар

