Няколко бързи прогнози за Оскарите тази вечер..

Оскарите имат навика да награждават филмите, които понякога изглежда са направени за да печелят награди, използвайките тайната рецепта. Atonement е такъв тип филм, и въпреки че ми хареса все пак ми се струва твърде скучен избор. Нещо като Forrest Gump (не е много точен пример, но в годината на Pulp Fiction избора на този филм е неадекватен).

Тук официално обявявам кой ще спечели оскарите тази година според мен. Утре ще видя какъв процент успеваемост в прогнозирането имам, а ако ти решиш да се включиш в играта можеш да го направиш в твоя блог или тук.

Най-важната награда със сигурност е тази за филм на годината:

Номинирани са:
Atonement
Juno
Michael Clayton
No Country for Old Men
There Will Be Blood

За съжаление не съм  гледал все още There Will Be Blood, но така или иначе независимо колко много очаквам да ми хареса наградата просто няма как да не отиде при No Country for Old Men. Адски тъпо ще е ако Atonement спечели. Адски.

За режисьoр ще спечелят братята Коен,  не само защото филмът им е перфектно режисиран, но защото вече е време Академията да ги уважи.

За актьор ми се иска да спечели Джони Деп (въпреки че пак трябва да повторя все още не съм гледал There Will Be Blood). Добре, казвам Джони Деп.

Награда за актриса е доста несигурна. Знам само, че Елън Пейдж няма да спечели за съжаление.

Оригинален сценарий >> Juno и Диабло Коди. Няма друг адекватен избор. А и като човек, който е чел сценария (не само гледал филма) мога да кажа, че е напълно заслужено.

И последната категория, която ме интересува е Адаптиран сценарии. Твърде вероятно е да спечели No Country for Old Men (общо взето най-хайпнатия филм на 2007), но не изключвам и There Will Be Blood и Atonement. Всъщност Atonement e доста добра адаптация на книгата със същото име и ако трябва да спечели една награда може би трябва да бъде точно тази. Не за филм на годината примерно…

4 Коментари to “Няколко бързи прогнози за Оскарите тази вечер..”

  1. Точна прогноза, писана ПРЕДИ Оскарите. Иначе като гледаемост зад Океана само 36 милиона зрители… най-слабата аудитория от 35 години насам!

  2. bleubutterfly Says:

    Моите предположения бяха същите. С изключение на Диабло Коди. Сценарият и не е кой знае какво. Но като че ли тази категория беше слаба.. За Джони искрено съжалявам. Любимец ми е и стисках палци до последно, но Академията явно е решила да го игнорира.. Което прави отлично в последните 10-15 години.. Казват, че изпълнението на Д.Д.Луйс било невероятно, аз още не съм гледала филма, но като че ли вече нямам и желание… (Между другото, и ти ли не можеш да намериш субтитри?)

  3. Вчера гледах There Will Be Blood и определено Даниел-Дей Луис си заслъжава наградата. Напълно oscar-worthy изпълнение както някой хора казват : )

    И филма е адския! bleubutterfly, ще изгубиш доста ако не го гледаш ; )

Вашият коментар

