Алтернативата: Замени Amazon с Book Depository

Харесвам Amazom, там има почти всички книги, които търся и често на цени, на които не мога да откажа.  Проблемът идва, когато искам да поръчам една книга, но въпреки това трябва да платя 10$ за доставка. Така една книга, която струва 7-8$ става далеч по-съкрушителните 17-18$.

Toчно за това от може би година ползвам Book Depository, където цените са малко по-високи, но за сметка на това доставката е безплатна. Напълно безплатна, наистина. Книгите пристигат за около 5 работни дни, директно у вас.

3 Отговора to “Алтернативата: Замени Amazon с Book Depository”

  1. Ех защо не го бях видял това преди 1 месец, даже то е публикувано малко след като направип поръчка от Амазон за 250 паунда, от които сигурно 80 поне са доставка…

    Радвам се все пак, че го видях, ще знам занапред откъде мога да поръчвам, мерси за информацията

  2. Иван Says:

    Здравейте!
    Не ми стана ясно кой е автора на тази информация, но много му благодаря! Направих си поръчка и всичко се оказа точно както е описано.
    Цените в сайта са много добри и наистина не се плаща нищо допълнително. Интересното при мен беше че си поръчах един диск и една книга и първо ми изпратиха диска и след 3 дена книгата с отделни пратки.
    Аз ако бях на тяхно място щях да забавя изпращането на диска и да пусна само една пратка за да не се набутвам. Във всеки случай много съм доволен че сайта работи и че поръчките се получават и в България.

  3. Таня Says:

    Здравейте! Наскоро отрих Bookdepository и бях наистина впечателна. Въпросът е, че не съм поръчвала досега книги и не съм сигурна как се пише кодът на картата, с която се плаща- с интервали, тирета или без нищо?
    Извинявам се за глупавия въпрос, но..

Вашият коментар

